вівторок, 3 листопада 2020 р.

 Завдання 04.11.2020

Гарний ранок починається з зарядки!

https://www.youtube.com/watch?v=IZ0hxGNwW_4

Українська мова      виконуємо діагностичну роботу. Потрібно взяти подвійний листочок в косу лінію! Підписати кого це робота. Відкрити. Зверху, з лівої сторони пишемо 
Діагностична  робота
Звуки. Букви. Склад. Наголос
Ставимо нумерацію, вибираємо правильну відповідь, пишемо відповідну букву.  

                                                   Діагностична  робота

                                          Звуки. Букви. Склад. Наголос

 1. Скільки букв є в українському алфавіті?

      А)   33

      Б)   34

      В)   35

2. Які букви завжди позначають два звука?

      А)    я,  ю

      Б)     ї,  щ

      В)    є,  е

3. Визнач, в якому слові букв більше, ніж  звуків?

       А)   лялька

       Б)    явір

       В)    їжак

4. Визнач, в якому рядку записано двоскладові  слова?

      А)    джерело, ялинка, калина

      Б)     стіл,  день, двір

      В)    єнот, маяк, сімя

5. Визнач, в якому рядку всі слова правильно поділені для переносу?

      А)    кукуру – дза,  лій – ка,  хом як 

      Б)     кукуруд – за,  лій – ка,  хом як 

      В)     кукуру – дза,  лі – йка,  хом як 

6. Познач наголос в словах.

     Школа,  читання,  завдання,  помилка,  директор,  оповідання,  математика

7. Запиши  слова в алфавітному порядку:

              Вероніка, Артем, Галина, Олеся, Іван, Матвій, Яна, Роман

_______________________________________________________________________

 8. Запиши  назву  крупи, яку можна  утворити  зі  слова   сир _____________________

  Запиши  назву  тварини,  додавши  одну  букву до слова  їжа ___________________

РЕЗУЛЬТАТ   діагностичної   роботи

Самооцінювання

        Чи задоволений ти своєю роботою ? Познач смайлик.


Читання   Робота над казкою "Цап та баран", читаємо, переказуємо, відповідаємо на запитання. Урок на платформі ZOOM

ЯДС    переглянути відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=b8OK_lk62f4          фізкультхвилинка        https://www.youtube.com/watch?v=leJC7CWZw9Y

підручник с. 73 - 77, зошит с. 30 - 31

 


 

 

 

 

 

 

Немає коментарів:

Дописати коментар